ST 1 (93)/2015 Sprawy mieszkańców: Problem z frekwencją czy z informacją?

Dodane w:: Numer 1 (93) styczeń 2015,Sprawy mieszkańców |

Jakiś czas temu zgłosił się do nas Czytelnik zdenerwowany bardzo słabą frekwencją podczas spektaklu „Roszpunka”, który odbył się w Centrum Kultury 25 października. Czytelnik mówił, że brakowało informacji na stronie internetowej CKSiR (pojawiła się bardzo późno, w dniu spektaklu i wg czytelnika z błędną datą). Mówił też, że na mieście nie było rozwieszonych plakatów, a jedyne które były powieszone przy CKSiR pojawiły się dopiero w dniu spektaklu. Był zdenerwowany, ze względu na to, że w spektaklu grały dzieci i było im przykro z powodu braku publiczności.

W tej samej sprawie dostaliśmy też smsa od innej osoby: „Dzieci grają Roszpunkę na polecenie p. dyr. CKSiR, ale zapomniała zlecić oplakatowanie miasta, więc jest 14 osób prawdopodobnie tylko rodzice i rodzeństwo. A wszystko za darmo dla miasta…”.

Postanowiliśmy poprosić dyrektor CKSiR o odniesienie się do powyższych zarzutów.

Emilia Buczńska-Kołodziejek, Dyrektor CKSiR: – Z ogromną przykrością muszę stwierdzić, że frekwencja na części wydarzeń organizowanych w Tłuszczu jest niewystarczająca. Nie dotyczy to tylko wspomnianej „Roszpunki”, ale  innych przedsięwzięć również. Miasto plakatujemy, jednak publiczność nie dociera. Dla przykładu dodam, że na ostatnim przedsięwzięciu filmowym w dniu 5.12.2014 roku (wydrukowano ok 30 plakatów i 50 imiennych zaproszeń) było tylko kilka osób na sali. Jest to olbrzymi problem dostrzegany przeze mnie i stawiałam sobie pytanie za każdym razem jak skutecznie nie tyle informować, co przekonać społeczność do skorzystania z naszej oferty. Postanowiłam zapoznać się z opinią mieszkańców i została opublikowana na stronie internetowej centrum anonimowa ankieta dostępna dla wszystkich, dzięki której mam nadzieję dotrzeć do jeszcze większej grupy mieszkańców. To już trzeci raz kiedy nasza społeczność ma możliwość kształtowania wraz z nami oferty kulturalnej, dlatego gorąco zachęcam do poświęcenia minuty swego czasu na wypełnienie ankiety, która posłuży nam w przyszłości do stworzenia lepszej i pełniejszej oferty. Będę wdzięczna wszystkim Państwu za zawarte sugestie i pomysły, będzie to cenna wskazówka do pracy dla mnie i całego zespołu na przyszły 2015 r.

Reklama

Dodaj komentarz