A JEDNAK ZAWSZE NA FALI

Dodane w:: Numer 17 (grudzień 2008) |

6001.jpg„Tłuszcz nie ma żadnych szans” – to przykre dla wielu z nas zdanie pamiętamy z reklamy pewnego płynu do mycia naczyń. Na szczęście nie jest już ono aktualne. Władze samorządowe postanowiły przełamać negatywny wizerunek gminy ze względu na konotację z mało popularnym w obecnych czasach wyrazem „tłuszcz”. Efekt? Nasza gmina ma nowe logo promocyjne. To uśmiechnięty bóbr, płynący na desce po morskiej fali. Towarzyszy mu optymistyczne hasło „Tłuszcz – zawsze na fali”. 

Nowe logo naszej gminy miało swoją premierę w trakcie tegorocznych Dni Tłuszcza. Obecni na festynie mieszkańcy mieli możliwość zobaczyć je na koszulkach, czapeczkach i parasolach. Ostatnio umieszczono je również na nowych (działających już) zegarach, które zajęły miejsce uszkodzonych tarcz. Autorem i wykonawcą logo jest honorowy obywatel Tłuszcz, karykaturzysta – rysownik, Jacek Frankowski.
- Chcieliśmy, aby było to logo dowcipne, miłe i sympatyczne w odbiorze. Stwierdziliśmy, że hasło „Tłuszcz zawsze na fali” spełnia te wymogi – czyli nasze miasto ma aspiracje, żeby przodować, być nowatorskim, pokazywać wszystkim innym, że potrafimy zrobić wiele, innymi słowy, że warto tutaj żyć i mieszkać. „Na fali” skojarzyło nam się również z wizją budowy zbiornika retencyjnego – stąd ta fala i deska – tłumaczy symbolikę logo burmistrz Białek.
Jednak promocja naszej gminy to nie tylko koszulki i parasole. Urząd Miejski zlecił również wykonanie filmu promocyjnego, a także zakupił roll-bannery, które służą do kreowania ciekawego wizerunku naszej gminy na różnych spotkaniach. W przygotowaniu są również torby papierowe z wizualną reklamą Gminy Tłuszcz.
W odpowiedzi na duże zainteresowanie, jakie wzbudzają gadżety z nowym logo, burmistrz zapewnił, że nie będzie żadnego problemu z wprowadzeniem ich do handlu – muszą się tylko znaleźć zainteresowani nimi dystrybutorzy.  (MP)

Reklama

Komentarze (5 )

  1. Śmiechu warte -Tłuszcz na fali -
    tak się rozwija, że nawet jednego supermarketu nie ma

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: 0 (ocen: 0 )

    nico
    02/01/2009 00:41

  2. Dzięki temu niektórzy nieźle zarabiają

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: 0 (ocen: 0 )

    Ryszard
    05/01/2009 20:24

  3. trzeba było nie wybierać sklepikarzy na radnych,to by tesco w tłuszczu było a tak trzeba czekać do końca kadencji…

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: 0 (ocen: 0 )
  4. Pan, który najwięcej zarabia na tym, że nie ma Tesco akurat nie jest radnym.

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: 0 (ocen: 0 )

    Ryszard
    08/01/2009 15:41

  5. a kim pytam się?

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: 0 (ocen: 0 )

Dodaj komentarz