ST 4(72)/2013 Burmistrz oceniony (wyniki ankiety)

Dodane w:: Ankieta,Na tapecie,Numer 4 (72) marzec 2013,Samorząd |

Głosujący w ankiecie wystawili swoje oceny Burmistrzowi Tłuszcza. Łącznie w okresie od 27.03 do 24.03.2013 r. oddano 71 głosów z 60 różnych numerów telefonów.

Na półmetku kadencji burmistrz Paweł Bednarczyk otrzymał od głosujących ocenę:

2 (mierny)*

(* średnia arytmetyczna)

Poniżej prezentujemy szczegółowe wyniki:

ankieta_ocen_burmistrza_2013

Podobny wynik burmistrz uzyskał w ubiegłym roku. Wówczas otrzymał: 30 „jedynek”, 6 „dwój”, 1 „trójkę”, 3 „piątki” i 3 „szóstki”.

Reklama

Komentarze (24 )

  1. o chyba w tym roku burmistrz zmobilizował rodzinę do głosowania

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: -2 (ocen: 16 )

    elar
    27/03/2013 13:32

  2. Burmistrz ma dużo poparcia a głosowanie przez komórkę jest szczególnie dla radnych,których nie jest ulubieńcem.Osoby starsze nawet jezeli posiadają komórkę to nie potrafią pisać esemesów.Robi dla Gminy dużo a nie da się zrobić więcej przy takim zadłużeniu z jakim przyszło mu się zmierzyć.
    Pomimo takich trudności niczego nie marnuje,nawet gruz z rozebranych fundamentów został wykorzystany.Popatrzmy na tą sprawę otwartymi oczami
    a nie tylko oczami radnych i ich rodzin faworyzowanych przez poprzedników.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +1 (ocen: 29 )

    kora2
    01/04/2013 08:05

    • widzę że w każdym wątku kora jedziesz po radnych a wychwalasz pod niebiosa burmistrza. Prawda jest taka że mógłby robić o wiele więcej po tak ludzie głosujący na niego oczekiwali. Skoro ty jesteś aż tak zachwycona widać że oczekiwania miałaś niziutkie. I tyle.

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +4 (ocen: 16 )

      elar
      02/04/2013 10:38

  3. Oczekiwania miałam prawidłowe ale zasada jest jedna ” z pustego i Salomon nie naleje “.Obecny Burmistrz zastał Gminę zadłużoną a prawda jest taka ,że niewiele radnych mu pomaga a raczej starają się podkładać nogi.Trzeba posłuchać uważnie każdej Sesji Rady Miejskiej. Z niecierpliwością czekam na uchwałę Naszego Rządu zabraniającą radnym i ich rodzinom pracy w jednostkach podległych Gminie. Może wtedy w naszej Gminie będzie normalnie.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: -3 (ocen: 19 )

    kora2
    02/04/2013 12:38

    • Konkrety proszę.

      Podaj jakie było zadłużenie na początku kadencji i podaj jakie jest teraz, bo inaczej to tu możesz sobie wszystko wpisać jakich to cudów burmistrz nie czyni a konkretów w twoich wywodach całkowiecie brak.

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +7 (ocen: 13 )

      elar
      02/04/2013 14:24

    • “Z niecierpliwością czekam aż BURMISTRZOWIE przestaną wsadzać na stanowiska swoich znajomków. Może wtedy w naszej Gminie będzie normalnie.

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +6 (ocen: 16 )

      Malgorzata
      02/04/2013 14:56

      • proszę wypisać wszystkich radnych gminy poprzednich kadencji i obecnej oraz wymienić ich dzieci oraz pokrewieństwo z obu stron zatrudnione zatrudnione w gminie .Gdyby te wszystkie osoby odeszły byłoby normalnie.

        VN:F [1.9.12_1141]
        Poparcie: -4 (ocen: 14 )

        kora2
        02/04/2013 15:15

        • Jak mamy tym kierunkiem iść to proszę wymienić ilu znajomych zatrudnili obecni burmistrzowie, a ilu zatrudnili ci z poprzednich kadencji. Ciekawy wynik prawda!

          VN:F [1.9.12_1141]
          Poparcie: +9 (ocen: 11 )

          Malgorzata
          02/04/2013 16:17

          • To ja jeszcze dorzucam jeszcze pytanie – kiedy burmistrz ujawni ile zarabiają urzędnicy.

            VN:F [1.9.12_1141]
            Poparcie: +6 (ocen: 8 )

            elar
            02/04/2013 18:40

  4. Śmieszna ta dyskusja… Zamiast przerzucać się kto ma rację powołajcie się na jakieś źródła. To nie takie trudne – skoro tak się znacie na sprawach gminy.

    Zadłużenie na 31.12.2010 r. – 13 621 912,01 zł, wskaźnik długu 30,11%
    Zadłużenie na 31.12.2011 r. – 16 813 678,45 zł, wskaźnik długu 34,11%
    Zadłużenie na 31.12.2012 r. – 16 813 678,45 zł, wskaźnik długu 34,51% (przewidywane wykonanie)
    Zadłużenie na 31.12.2013 r. – 30 971 127,08 zł, wskaźnik długu 51,41% (PLAN)
    Zadłużenie na 31.12.2014 r. – 28 687 552,08 zł, wskaźnik długu 54,47% (PLAN)

    Źródło: http://www.tluszcz.bip.net.pl/?p=document&action=show&id=2779&bar_id=933

    Teraz możemy podyskutować czy po wyborach w 2010 zadłużenie było duże czy małe.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +9 (ocen: 13 )

    Wojtek
    02/04/2013 14:54

  5. Widzę ,ze dokładnie zna Pan kwoty zadłużenia,aby jednak ustosunkować sie do tego należałoby podać co za jaką kwotę Gmina w poszczególnych latach wykonała i ma w planach na lata 2013 – 2014 .Oczyszczalni ściekow nikt chyba w prezencie nam nie daje,wodociągów również / pomimo dotacji/ Pomijam fakt ,że jest Pan nielojalnym pracownikiem tej gminy.Od poprzedniej władzy pisma wylatują mi z biurka co jedne to durniejsze byle krewni pracowników byli zadowoleni.Normalny człowiek nawet mający rację nie miał do gminy po co chodzić.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: -6 (ocen: 18 )

    kora2
    02/04/2013 15:37

    • O wreszcie konkret, dzięki Wojtek.
      A kora się bulwersuje. A to czemu? Bo liczby są nie po jej myśli? Widać jak za Bednarczyka zadłużenie wzrasta. Owszem, są robione projekty, ale kora NIE KŁAM że zadłużenie w 2010 było jakieś hiper wysokie bo było najniższe co pokazują liczby.
      Swoją drogą widzę że kora wnioskując po twoim fanatyzmie chyba ty tez siedzisz u burmistrza często w pokoiku może zapytaj go czemu skoro taki gospodarny i wspaniały nie chce ujawnić radnym ile jego “Fachowcy” z urzędu zarabiają.

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +9 (ocen: 15 )

      elar
      02/04/2013 18:38

    • Nie wiem co Kora bierze ale widać działa mocno bo się słowo do słowa nie klei i nieraz nie wiadomo o co chodzi.
      Kora mówi o zatrudnianych krewnych radnych. Niech teraz Kora sprawdzi kto z nowych radnych załatwił zatrudnienie swoim krewnym to się zdziwi! Niech sprawdzi kto z sołtysów w tej kasencji wcisnął córkę do gminy. Czyja koleżanka z podstawówki została zatrudniona bez konkursu? Który nowy dyrektor nie ma nawet tytułu magistra ale stanowisko objął?
      Z jakich dwóch gmin przyszła do nas największa liczba urzędników? Klembów i Łochów. Jaką fuchę dostała w Tłuszczu przewodnicząca rady z Klembowa? Które osoby w przeszłości i teraz mają zawodowe związki z tymi gminami? Mówienie że kiedyś było po znajomości a dzisiaj jest super uczciwie to nawet nie jest śmieszne. To zwykłe gebelsowskie kłamstwo. Jak były układziki tak teraz też są może jeszcze większe. I zamordyzm większy odkąd nastał Feliks Dzierżyński. On wyznaje że “kto nie z nami ten przeciwko” a wrogowie to pluskwy które trzeba wydeptać.

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +3 (ocen: 11 )

      Stan
      03/04/2013 12:27

      • A któryż to fachowiec bez magistra dyrektorem został? Nie dziwię się, że się policja za te konkursy zabrała toż to jakiś absurd, no chyba, że to paranormalna gmina się staje.

        VN:F [1.9.12_1141]
        Poparcie: +4 (ocen: 8 )

        MojeMiasto
        03/04/2013 13:29

        • Proszę zrobić sobie przegląd wójtów,naczelników,burmistrzów,przewodniczących rady oraz radnych od roku 1981 i sprawdzić ile osób spokrewnionych wprowadzili
          na różne stanowiska w tym nawet fizyczne od sprzątaczek ,kucharek począwszy.
          Należy podać do publicznej wiadomości kto w gminie otrzymał skierowanie na studia oraz do szkoły średniej i jak te osoby dzisiaj
          traktują mieszkańców.
          Odnośnie konkursów – proszę mi odpowiedzieć jaki to jest konkurs
          kiedy zgłasza się tylko jedna osoba a informacja o konkursie ogłoszona jest tylko na tablicy ogłoszeń.

          VN:F [1.9.12_1141]
          Poparcie: -1 (ocen: 3 )

          kora2
          07/04/2013 10:39

          • A dlaczego od 1981 roku a nie od 1978 albo 1973 albo 1945? Kogo Kora chce wyłączyć z tej listy? Bardzo ciekawe skąd by wzięła takie dane i na ile by były kompletne.
            Proszę mi powiedzieć w której kadencji było tak dużo dziwnych konkursów i przetargów ze zmienianymi kryteriami jak teraz? Teraz niech pani pokaże kto wygrał jakiś konkurs i nie miał plecków? Albo pani nic nie widzi albo nie chce widzieć.
            Czyje studia ma pani na myśli? Teraz kilku urzędników studiuje. To chyba dobrze że się dokształcają.

            VN:F [1.9.12_1141]
            Poparcie: +2 (ocen: 2 )

            Stan
            07/04/2013 13:15

          • kora2 napisał/a:

            Odnośnie konkursów – proszę mi odpowiedzieć jaki to jest konkurs
            kiedy zgłasza się tylko jedna osoba a informacja o konkursie ogłoszona jest tylko na tablicy ogłoszeń.

            Konkurs na Radcę Prawnego w Urzędzie za kadencji Pana Bednarczyka :-)
            Tak Kora2, tak… Próbuj dalej nam wmawiać, że najczytelniejsze konkursy są za kadencji Pana Bednarczyka. Powodzenia :-)

            VN:F [1.9.12_1141]
            Poparcie: +2 (ocen: 2 )

            Łukasz
            08/04/2013 08:08

        • Można być magistrem bez umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi

          VN:F [1.9.12_1141]
          Poparcie: 0 (ocen: 4 )

          kora2
          07/04/2013 10:40

          • Tak samo można być lekarzem który nie umie leczyć lub nauczycielem który nie lubi dzieci itd. Niech pani idzie do ośrodka zdrowia i powie: “nie mam niestety dyplomu, ale na medycynie znam się lepiej od doktora X”.
            Może od ludzi na kierowniczych stanowiskach powinniśmy wymagać i umiejętności i wykształcenia. Jedno drugiego nie zastąpi.
            Ma pani dwóch kandydatów na stanowisko kierowcy. Jeden umie jeździć ale nie ma prawa jazdy, a drugi ma prawo jazdy ale słabo jeździ? Którego pani zatrudni? Bo ja poszukałbym trzeciego.
            Niech pani przestanie takie rzeczy wypisywać.

            VN:F [1.9.12_1141]
            Poparcie: +3 (ocen: 3 )

            Stan
            07/04/2013 13:22

          • “Można być magistrem bez umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi”

            Święte słowa, to jak teraz pracowników traktują w urzędzie budzi zdumienie i niesmak. I tytuł magistra niektórym nie pomoże jak słoma z butów wychodzi. Nie ma Tłuszcz szczęścia do fachowców, co jeden to ciekawszy.

            VN:F [1.9.12_1141]
            Poparcie: +3 (ocen: 3 )

            MojeMiasto
            07/04/2013 19:56

    • Do Kora2

      Trochę nie za bardzo rozumiem o czym piszesz. Wcześniej pisałaś – tu cytat: “Obecny Burmistrz zastał Gminę zadłużoną” zatem wkleiłem jak wygląda zadłużenie. Takie są fakty a nie dywagacje. Zastał z długiem 13,6 mln, a 31.12.2011 r. było już 16,8 mln. Ja nie twierdzę, że ktoś nam daje inwestycje w prezencie.

      Zgadzam się, że zatrudnianie radnych czy ich rodzin jest szkodliwe – może się zdarzać, że zamyka niektórym usta i wiąże przy podejmowaniu decyzji.

      Jeszcze kilka słów o nielojalności. Jeśli nielojalnością jest podanie kwot z WPF to może to być nielojalność, ale na pewno nie w stosunku do gminy. Prędzej do kogoś kto mógłby takie informacje chcieć ukryć – np. szef :)

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +7 (ocen: 9 )

      Wojtek
      04/04/2013 15:24

  6. W Warszawie Radni wymieniają Burmistrzów.
    Tym razem Targówek: http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,platforma-stracila-kolejna-dzielnice-zmiana-wladzy-na-targowku,82392.html

    To już kolejna w ostatnich miesiącach zmiana w zarządach dzielnic. W październiku ubiegłego roku ze stanowiska wiceburmistrza Woli odwołano Ryszarda Modzelewskiego. Jego miejsce zajęła Katarzyna Łęgiewicz (wtedy wiceburmistrz Pragi Północ). Z kolei za nią powołano Edytę Fedorowicz.

    W grudniu burmistrza Białołęki Jacka Kaznowskiego zastąpił Adam Grzegrzółka (wtedy wiceburmistrz Pragi Południe).

    Pod koniec lutego nowym burmistrzem Rembertowa został Kacper Pietrusiński. Do tej dzielnicy przeszedł z Bielan, gdzie był wiceburmistrzem. Na razie nie wiadomo kto na Bielanach zajmie jego miejsce.

    Wniosek: Radni mają sporą miarę władzy i wpływu na kształt Gminy, a nie tak, jak u nas próbuje się im wmówić (co chyba się udaje czasem), że nie mają żadnych praw poza głosowaniem uchwał Burmistrza na sesji.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +4 (ocen: 6 )

    Łukasz
    05/04/2013 10:03

    • Łukaszu masz rację co do tego o czym piszesz w ostatnim zdaniu czyli to prawda, że rani mają większe możliwości niż im się w Tłuszczu wmawia. Co do tych burmistrzów dzielnic Warszawy to tam jest inny ustrój. Radni ich powołują i odwołują. Mieszkańcy wybierają prezydenta Warszawy a w dzielnicach to działa tak jak w powiatach.

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +1 (ocen: 3 )

      Stan
      07/04/2013 00:36

      • Ja to wiem, że jest inny ustrój. Pokazuję tylko przykład, gdzie Radni nie boją się zmian.
        W naszym ustroju jest coś takiego jak absolutorium dla Burmistrza i to jest głosowane przez Radę na sesji…
        W skrócie i w punktach kompetencje Rady podaje wikipedia:
        https://pl.wikipedia.org/wiki/Rada_gminy

        VN:F [1.9.12_1141]
        Poparcie: +1 (ocen: 1 )

        Łukasz
        08/04/2013 08:17

Dodaj komentarz