ST 9/2012 Ponowne wybory w Jasienicy już w lipcu

 

W niedzielę 1 lipca 2012 roku mieszkańcy Jasienicy  ponownie wybiorą radnego bądź radną.

Wg informacji uzyskanych od Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Warszawie Anny Lubaczewskiej w wyborach będą brali udział ci sami kandydaci co w 2010 r. Zostaną oni ponownie zweryfikowani przez Miejską Komisję Wyborczą czy nie utracili biernego prawa wyborczego. Mogą oczywiście złożyć rezygnację z udziału w ponownych wyborach.

Zarządzenie Wojewody Mazowieckiego zostało ogłoszone 1 czerwca 2012 r.  Czekamy obecnie na potwierdzenie informacji,  czy w tym dniu wygasł mandat radnej Danuty Opłotnej (wg zarządzenia, “z  dniem  podania  zarządzenia  do  publicznej  wiadomości,  którym  jest   dzień ogłoszenia w Dzienniku  Urzędowym Województwa  Mazowieckiego, wygasa mandat radnej Danuty Opłotnej”)

Mandat radnego Mirosława Szczotki pozostaje bez żadnych zmian.

WYBORY DO POWTÓRKI…

Noc wyborcza z 21 na 22 listopada 2010 roku – podczas liczenia głosów okazało się, że najwięcej głosów otrzymał Mirosław Szczotka (450), zaś dwoje kandydatów (Bogdan Jusiński i Danuta Opłotna) zdobyło równą ilość głosów – po 288. O uzyskaniu mandatu przez panią Opłotną w tym przypadku zadecydowała większa ilość głosów oddanych na jej listę. Problem stanowił jednak fakt, że w urnie znalazło się o 5 kart więcej, niż wynikało z ilości głosujących osób. Komisja wyborcza wyjaśniła że: „różnica wynika z prawdopodobnego sklejenia się kart do głosowania wydanych wyborcom”. Bogdan Jusiński zaskarżył wynik.

Lista kandydatów z 2010 r.

(bez radnego Mirosława Szczotki, którego mandat jest niewygaszony i nie będzie wybierany):

  • Jusiński Bogdan (l. 59) [KW PLATFORMA OBYWATELSKA RP]
  • Kisiel Adam (l. 32) [KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ]
  • Powierża Arkadiusz (l. 34) [KW PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ]
  • Wojdyna Agnieszka Urszula (l. 39) [KWW AGNIESZKI WOJDYNY]
  • Opłotna Danuta (l. 35) [KWW CENTRUM SAMORZĄDOWE - NASZA GMINA]
  • Perkowska Regina Alina (l. 58) [KWW CENTRUM SAMORZĄDOWE - NASZA GMINA]
  • Sienkiewicz Grzegorz Janusz (l. 29) [KWW "JASIENICA NASZYM DOBREM"]
  • Borczyńska-Banaszek Elżbieta (l. 45) [KWW KRAJOWA WSPÓLNOTA SAMORZĄDOWA]
  • Piekutowski Jacek (l. 44) [KWW KRAJOWA WSPÓLNOTA SAMORZĄDOWA]
  • Kozuk Paweł (l. 36) [KWW ZIEMIA TŁUSZCZAŃSKA]

Ilu z kandydatów pozostanie na liście?

Dowiemy się już wkrótce, bo do 12 czerwca 2012 r. Miejska Komisja Wyborcza w Tłuszczu ma czas na podanie do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia, informacji o zarejestrowanych listach kandydatów na radnego, zawierającej numery list, skróty nazw komitetów, dane o kandydatach umieszczone w zgłoszeniach list wraz z ewentualnymi oznaczeniami kandydatów.

Dla przypomnienia publikujemy wyniki wyborów do Rady Miejskiej w Tłuszczu w okręgu wyborczym nr 11:

OKRĘG NR 11 – JASIENICA


Jusiński Bogdan KOMITET WYBORCZY PLATFORMA OBYWATELSKA RP 288 21,51%
Kisiel Adam KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ 178 13,29%
Powierża Arkadiusz KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ 225 16,80%
Borczyńska-Banaszek Elżbieta KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW KRAJOWA WSPÓLNOTA SAMORZĄDOWA 176 13,14%
Piekutowski Jacek KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW KRAJOWA WSPÓLNOTA SAMORZĄDOWA 26 1,94%
Opłotna Danuta KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW CENTRUM SAMORZĄDOWE – NASZA GMINA 288 21,51%
Perkowska Regina Alina KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW CENTRUM SAMORZĄDOWE – NASZA GMINA 84 6,27%
Kozuk Paweł KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW ZIEMIA TŁUSZCZAŃSKA 180 13,44%
Szczotka Mirosław KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW ZIEMIA TŁUSZCZAŃSKA 450 33,61%
Sienkiewicz Grzegorz Janusz KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW JASIENICA NASZYM DOBREM 153 11,43%
Wojdyna Agnieszka Urszula KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW AGNIESZKI WOJDYNY 172 12,85%

 

 

Reklama

Komentarze (29 )

  1. No i nareszcie,jest szansa na radnego a nie jego parodię.Fryzjerów jest w gminie wielu a i tak nieźle stoją,więc sympatyczna skądinąd pani Danuta niech zajmie się tym co umie najlepiej.

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: -5 (ocen: 23 )

    antymason
    05/06/2012 14:39

    • a co ma piernik do wiatraka Panie antymason nam mieszkańcom Jasienicy Pani Danuta odpowiada a Pan J. niech się weżmie do innej roboty to co najlepiej umie he he a na Pana J.będą głosować ci co przy jednym stole siedzieli i razem w…. pili :)

      VA:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +9 (ocen: 11 )
  2. Absolutnie sie z tobą nie zgadzam! P. Danuta okazała się bardzo dobrą radną – odpowiedzialną, aktywną i pomocną. To że jest fryzjerką to co z tego? Czy fryzjerka jest przez to gorsza od np. takiego sklepikarza B. Jusińskiego – innego kandydata? Burmistrz jest geodeta i też cie tu irytuje? Chyba nie. Trzymamy kciuki za pania Danutę. Niech wygra znowu! Bo Panu Bogdanowi Jusińskiemu już dziekujemy. Miał mandat który stracił przez własną nieodpowiedzialność – wystarczy wpisać jego dane w google (http://www.wiesci.wolomin.com/?f=xml/200608.xml&p=4) Ja naprawde dziekuje za takie coś.

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +8 (ocen: 22 )

    wyborca
    05/06/2012 14:59

  3. Zaprawdę powiadam Ci że jest wielu wyborców którzy dziękują p.Jusińskiemu za to czego dokonał przez swoje kadencje.To że nie wyasfaltował nikomu drogi do stodoły nie oznacza że był złym radnym,ale to za jego czasów powstały przejezdne drogi,zmieniono oświetlenie etc.Jeśli chodzi o kwestie prywatne,nie interesują mnie one,interesuje mnie natomiast to co zrobił dla swoich wyborców,a uwierz mi że zrobił sporo.Natomiast jeśli chodzi o obecną radną i jej kłótnicę panią P,to zamilkły w wielu kwestiach tuż po wyborach.Miałem zresztą wątpliwą przyjemność bycia na jednym zebraniu w Jasienicy i stwierdzam iż pani Opłotna nie ma żadnej siły przebicia,więc kmiecie ją zakrzyczeli,Jusiński natomiast przez lata radził sobie z motłochem z Gryki wyśmienicie.

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: -8 (ocen: 14 )

    antymason
    05/06/2012 21:41

  4. I tym oto sposobem pogoń za stołkiem i mandatem znów jest żywa!

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +7 (ocen: 9 )
  5. Gdyby sądy działały szybciej to ten kraj byłby normalniejszy.

    Od początku było wiadomo, że ten wynik wyboru jest niezgodny z prawem.

    Podobnie nasz burmistrz tworzy własne prawo, co pewien czas sądy mówią, że jego prawo nie jest prawem polskim – szkoda tylko, że jest takim opóźnieniem czasowym.

    Mam takie przeczucie, że nawet jak skończy się kadencja obecnej władzy to zaległe sprawy sądowe będą się nadal toczyły.

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +1 (ocen: 11 )
    • Panie “co raz gorsza władza” albo Pan nie masz nic do roboty albo się ktoś wziął za Pana robotę i się to nie podoba. Ja tak sobie patrzę, i jak na dzień dzisiejszy to najbardziej są niezadowoleni byli urzędnicy, że się im ktoś do zadów dobrał. Ja jako mieszkaniec nie odczuwam gorszej władzy, a raczej jakąś dynamikę w podejmowaniu decyzji. Jak do tej pory pisałem choć nie często, że Pan Banaszek się nie nadaje, ale z tego co widzę to on się bardziej nadaje niż pan “rozwalona sala” Białek albo Pan Klocek,(Pan “szkoda pisać”).

      VA:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +3 (ocen: 13 )

      Mic75
      07/06/2012 22:51

      • Zgadzam się
        Klocek nie był ideałem
        Białek sam nic nie robił – jednak jakimś cudem za jego kadencji urzędnicy napisali z sukcesem kilka dużych projektów (wodociągi-kanalizacja, informatyczne , sortownia i inne mniejsze)

        Jednak Bednarczyk wszystkie dokonania wcześniejsze urzędników skutecznie blokuje, przerabia lub nie wdraża.

        Więc można byłoby uprościć to wszystko i powiedzieć , że “władza jest coraz gorsza” !!!

        Dodam, że Bednarczyk się idealnie nadaje – ale do organizacji które miałyby na celu blokować wszystko …. może więc powinien być jakimś ekologiem (najlepiej gdzieś daleko – np w Świnoujściu lub w Ustrzykach Dolnych)

        Na burmistrza wg mnie nadaje się jak szambiara na bazę kosmiczną ;/

        VA:F [1.9.12_1141]
        Poparcie: -2 (ocen: 12 )
      • Popieram Pana .Poniewaz za poprzedników urzednicy i radni robili co chcieli,

        VA:F [1.9.12_1141]
        Poparcie: +1 (ocen: 5 )

        kora
        14/06/2012 07:08

    • jak widac potraficie krytykowac tylko Burmistrza Bednarczyka ,ciekawe ,ze nikt nie krytykował Burmistrza Białka chociaż za jego kadencji
      w Gminie obowiazywalo swojskie Prawo Budowlane oraz Kodeks Cywilny i nikomu to nie przeszkadzalo. Wielu osobom pracującym w Gminie przeszkadza
      chyba kontrola / nie mozna chodzic po sklepach oraz uskuteczniać prywaty/

      VA:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +3 (ocen: 11 )

      kora
      11/06/2012 13:20

  6. Antymasonie! Piszesz, że były radny Jusiński wyasfaltował drogi? Byly na to wyznaczone fundusze, które musiały zostać na te cele przeznaczone i to był OBOWIAZEK gminy a nie zasługa jednego Jusińskiego. Nie dawal na to z własnej kieszeni. Lepiej napisz która ulica na Górkach została wyasfaltowana jako pierwsza. Podpowiem:ta, przy której mieszka były radny.
    I jeszcze jedno pytanie: skoro Jusiński to taki społecznik, jak go tu Antymason przedstawia, to gdzie podziewał się przez te półtora roku od czasu wyborów? Ani on, ani jego żona, też była radna nie byli obecni na ŻADNYM spotkaniu mieszkańców Jasienicy, nie byli na wyborach sołtysa (wiadomo tam nic nic nie rozdają) i nie zabierali głosu w żadnej dyskusji na temat wsi. Jusiński nie był też na żadnej sesji rady gminy. Jeden jedyny raz wysłał żonę na spotkanie mieszkańcow Górek w sprawie utworzenia placu zabaw żeby ZAPROTESTOWAĆ przeciwko jego utworzeniu oskarżając niesłusznie ludzi, którzy chcą na ten cel oddać kawałek placu o ukryte interesy (SKANDAL!)A jakim Jusiński jest gospodarzem widać na zdjęciu w majowym numerze Stacji Tłuszcz. Te setki butelek leżące na brzegu rzeki pochodzą ze sklepu Jusińskiego i znajdują się dokładnie na przeciwko jego posesji, tam, gdzie wyrzucili je jego klienci. Dlaczego pozwala na zaśmiecanie terenu gminy? Bo się boi zwrocić uwagę swojemu elekoratowi. Innego nie ma.
    Jeśli ktoś mnie zapyta kogo wolę: trzeźwo myślącą fryzjerkę, czy handlarza wódą odpowiem: zdecydowanie fryzjerkę. Tak trzymać Pani Danuto!

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +9 (ocen: 19 )

    Meno
    07/06/2012 16:10

  7. Ja bym głosował na Pan J, syn w urzędzie jako sekretarz, drugi jako dyr w w gimnazjum, synowa w w przedszkolu, córka w chyba w ” opiece społecznej”, nie za bardzo już ma kogo lansować więc może skupi się na wyborcach. Jasienica i Górki głosuje na rodzinę JU….ch.

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: 0 (ocen: 14 )

    Mic75
    07/06/2012 23:51

  8. Do Meno.To ja się pytam w takim razie co pani Opłotna zrobiła dla Górek,skoro ma tam tak światły i wspaniały elektorat który nie pije i nie zaśmieca rzeki?Komuś chodziło tylko o to żeby Jusińskich się pozbyć,a co w zamian mało ważne,tak?Czy skłócenie ludzi miało jakiś sens?Na chwilę obecną alternatywy dla Jusińskiego na Górkach nie ma.

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: -6 (ocen: 10 )

    antymason
    11/06/2012 14:42

  9. Ja jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję :P Ale miałam pytanie do pani Opłotnej tylko że teraz nie wiemy czy można je przesylać??? (prosze o odpowiedź – z góry dziękuję!:P)

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: -2 (ocen: 2 )

    Marta
    12/06/2012 16:06

    • Z tego co wiem w Jasienicy odbędzie się spotkanie, jeszcze przed wyborami. Na pewno będzie na nim pani Opłotna. Chociaż jej mandat już wygasł będzie to okazja do zadawania pytań. Liczę, że stawią się wszyscy kandydaci, żeby można się było z nimi porozmawiać, jeśli nie w trakcie spotkania, to bezpośrednio po spotkaniu.

      VA:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +4 (ocen: 4 )

      Meno
      18/06/2012 13:53

  10. Antymasonie!
    Przecież większość mieszkanców Górek podobno opowiedziała się za pozostaniem w Jasienicy więc na pewno są dumni z tego, że w Jasienicy realizowana jest jedna z największych inwestycji w historii wsi – budowa szkoły. W ubiegłym roku na ten cel przeznaczono 1 milion zł, w tym roku drugi milion. Czy kogoś dziwi, że jest mniej pięniędzy na inne inwestycje? Poza tym od tej kadencji radni już nie dysponują pulą 150-180 tys złotych rocznie na swój okręg wyborczy i całe szczęście, bo mielibyśmy coraz więcej podejrzanych i nie konsultowanych z mieszkańcami inwestycji. Teraz wszystkie inwestycje są zatwierdzane na szczeblu gminy i dopiero po uzgodnieniach mogą zostać zrealizowane. Radny ma do dyspozycji jedynie 5 tys złotych rocznie więc jeśli któryś z radnych obiecał Ci za poparcie jakieś indywidulne korzyści (np. wyasfaltowanie drogi do stodoły) to możesz o tym zapomnieć. Inaczej mówiąc, nawet jeśli Jusiński wygra w wyborach (uchowaj Boże) to nie ma już czym szastać.
    “Światły i wspaniały elektorat Pani Opłotnej” nie tylko na Górkach jest wdzięczny jej za to, że jako pierwsza radna w historii zaczęła wywiązywać się obowiązku organizowania spotkań z mieszkańcami. Przez półtora roku odbyło się już 7-8 spotkań. Po frekwencji widać, że ludzie takich spotkań potrzebują.
    Wypowiedź Antymasona o rzekomym skłócaniu ludzi trąci fanatyzmem – “kto nie za Jusińskimi, ten przeciwko ludziom”). Czy Ty Antymasonie naprawdę wiesz o co chodzi w demokracji?

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +5 (ocen: 13 )

    Meno
    13/06/2012 21:41

  11. W kwestii formalnej to mieszkańcy Górek,znanych przed wojną jako Tłuszcz Nowy,mają gdzieś Jasienicę ,jej szkoły,skateparki,proboszczów i inne instytucje które nie mają wpływu na życie tychże mieszkańców.Sama Jasienica ma też Górki w głębokim poważaniu,więc brak radnego z tego niemałego przecież osiedla,może mieć dla mieszkańców opłakany skutek.Co do opowiedzenia się za pozostaniem w Jasienicy,to książkę można na ten temat napisać,tam chodziło nie o ideę,lecz o osoby które ją podchwyciły,mieszkańcy po prostu zatrzymali karierę “polityczną”pewnej pani…Zgadzam się z faktem że mieszkańcy potrzebują spotkań z radnymi,lecz czemu wszystkie organizowane są w Jasienicy?Czemu pani była radna nie zechciała się spotkać z mieszkańcami Górek sama na ich terenie?A co do demokracji,to niestety sporo na jej temat wiem,choć czasami wolałbym nie wiedzieć…Serdecznie pozdrawiam,i przepraszam jeśli kogoś uraziłem.

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: -4 (ocen: 10 )

    antymason
    15/06/2012 12:23

    • Walki na Górkach były, są i będą jeśli chodzi o przynależność do Jasienicy…

      http://www.youtube.com/watch?v=cdoP7zYLodM

      Ale masz rację antymasonie z tym traktowaniem Górek przez Jasienicę po macoszemu. Sam nie wiem dlaczego tak wielu opowiedziało się po pozostaniu w Jasienicy.

      VA:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: 0 (ocen: 4 )
    • Antymasonie! Karierę polityczną to próbuje robić Jusiński, który należy do partii, pozostali kandydaci i Pani o której piszesz nie należą do żadnj partii. Przejście Górek do Tłuszcza dla osób, które były incjatorami tego pomysłu nie oznaczało żadnej kariery, bo po pierwsze nie były to wybory, a po drugie po przyłączeniu do Tłuszcza osoba z Górek nie miałaby wcale większych szans na wygraną. To, co piszesz to czysta demagogia znanego autora, który bał się o swój stołek i stara się nie dopuścić, aby ktokolwiek z mieszkańców podjął jakąkolwiek inicjatywę (jak w sprawie placu zabaw poruszanej przeze mnie powyżej ). Zresztą spróbuj sam wyjść z jakąś inicjatywą – wg mnie staniesz wrogiem publicznym nr 1 Jusińskiego i jego wrzeszczących klakierów. Prawda jest taka, że jedyny zarzut, jaki masz wobec tej “pewnej Pani” to to, że sprzeciwiła się Jusińskiemu. A mnie podoba się jej postawa. Odważna kobieta, która niczego nie ukrywa.
      Jeśli rzeczywiście jest tak, jak piszesz, że “mieszkańcy Górek mają gdzieś Jasienicę” to sprzeciw w sprawie przyłączenia do Tłuszcza był wielką głupotą i działaniem na zasadzie “na złość mamie odmrożę sobie uszy”. No to nie miej teraz pretensji, że musisz dokładać się do szkoły w Jasienicy, z której nie będziesz korzystać. Taka jest cena głupoty.
      Nie rozumiem też co chcą osiągnąć ci, którzy oficjalnie twierdzą, że mają Jasienicę “w głębokim poważaniu” a jednocześnie chcą zostać w Jasienicy i domagają się, żeby spotkania z radnymi odbywały się na ich terenie. Chyba cierpisz na zaburzenie tożsamości. I jeszcze jedno pytanie: ile razy były radny Jusiński spotkał się z mieszkańcami Górek przez 12 lat zasiadania w radzie? Ile razy z mieszkańcami spotkała się była radna Jusińska przez 4 lata zasiadania w radzie? W obydwu przypadkach odpowiedź brzmi “zero” (poczytaj archiwalne aktukuły “Stacji Tłuszcz”, gdzie ten temat był poruszany). A może Ty wystartujesz w wyborach za 2 lata? Jeśli reprezentujesz stanowisko większości, to powinni na Ciebie zagłosować. Hmm, gorzej tylko jeśli nie spodoba się to jakiemuś bandycie – może być Ci dane zobaczyć za życia swój nekrolog na tablicy ogłoszeń. Przemyśl swoje stanowisko Antymasonie w sprawie wyboru radnych i nie daj się omotać prostym manipulatorom.

      VA:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +5 (ocen: 9 )

      Meno
      16/06/2012 00:55

  12. Wg mnie P,Jusiński już ustawił całą rodzinę czy jeszcze ma kogoś do upchnięcia w urzędzie? Nigdy w tym grajdole nie będzie dobrze jesli tacy ludzie będą wybierani.ehhh

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +7 (ocen: 13 )

    Roman
    15/06/2012 20:08

    • “Wg mnie P,Jusiński już ustawił całą rodzinę…”
      Więc teraz nie ma już nikogo do ustawiania ;P

      przyjdzie nowy i znów będzie ustawiać własną rodzinę od początku !!!

      Zobaczcie ile nasz obecny burmistrz znajomych ściągnął do urzędu.
      A miało nie być nepotyzmu, a wyszło bardziej niż za Jusińskich.

      VA:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: 0 (ocen: 8 )
      • W sprawie zatrudniania w urzędzie znajomych i rodziny my wszyscy mieszkańcy musimy trzymać rękę na pulsie i nie liczyć na ludzką przyzwoitość.
        Ale zacznijmy od uporządkowania dwóch spraw: 1. konieczność zmian personalnych 2. dobór wpółpracowników.
        Z jednej strony doskonale rozumiem, że po zmianie burmistrza musiały nastąpić pewne zmiany personalne w urzędzie bo po pierwsze trzeba było ruszyć “święte krowy”ze złymi nawykami, które uniemożliwiały prawidłowe funkcjonowanie urzędu i rządziły się swoimi prawami (na to liczyliśmy wybierając nowego a nie poprzedniego burmistrza),a po drugie burmistrz musi mieć w swoim najbliższym otoczeniu ludzi, którym ufa, zespół który poprzez swoją pracę pomoże mu spełnić obietnice wyborcze a nie będzie tylko podkładać mu świnie i czekać na każde jego potknięcie. Przecież po wyborach parlamentarnych nowy premier też formuje rząd (czyli dobiera najbliższych współpracowników) od nowa, z ludzi, którym ufa. W każdej firmie też jest tak, że zmiana na stanowisku kierowniczym wiąże się ze zmianami personalnymi w zespole. Dla mnie to jest jak najbardziej naturalny proces.
        Każdy, kto jest zatrudniony w jakiejkolwiek firmie wie, że żaden etat nie jest dany dożywotnio. Nie widzę powodu, dla którego urząd miałby być traktowany inaczej. Nie pracujesz rzetelnie? Szukaj swojego miejsca gdzie indziej.
        Z drugiej jednak strony przy doborze wpółpracowników burmistrz musi wykazać się daleko idącą ostrożnością aby uniknąć bycia posądzonym o nepotyzm. Nasz nowy burmistrz nie uniknął niestety wpadek przy doborze wpółpracowników. Mam nadzieję, że wyciągnie z tego wnioski a nie przyjmie butnej postawy “zawsze mam rację i nie będę o tym rozmawiał”. Czasem warto na jednej szali postawić swoją wygodę a na drugiej kontrowersje, jakie dana nominacja może wzbudzić. A skoro już pojawiają się wpisy na temat tego ile to burmistrz nazatrudniał znajomych, to może ktoś z czytelników lub np. Stacja Tłuszcz dysponuje danymi liczbowymi ile osób odeszło a ile zostało zatrudnionych w urzędzie w ciągu jednego roku? Może wcale nie przekraczają średniej krajowej?

        VA:F [1.9.12_1141]
        Poparcie: +7 (ocen: 9 )

        Meno
        16/06/2012 16:48

        • W urzędzie były osoby do wywalenia, jednak większość zmian zrobiono tak, iż wg mnie wymieniono osoby kiepskie na beznadziejne.
          Praca urzędu (przez te nowe osoby zatrudnione po znajomości) została sparaliżowana.
          Założenie chyba było takie, że każdy nowy nowy będzie lepszy niż stary. Wymieniano więc każdego kogo się dało.

          Teraz po tempie wdrażania starych projektów, rezygnacji z niektórych oraz braku nowych projektów widzimy jakie są efekty pracy urzędu.

          VA:F [1.9.12_1141]
          Poparcie: -1 (ocen: 3 )
      • Pani Opłotna Danuta o ile wiem nikogo nie ustawila ,nawet samej siebie a przecież mogla załatwic sobie intratną posadke jak wielu innych radnych

        VA:F [1.9.12_1141]
        Poparcie: +7 (ocen: 11 )

        kora
        18/06/2012 07:12

        • W tej kadencji radni już nikogo nie ustawiają (czy to będzie Opłotna czy Jusiński czy inny Kowalski) …
          Teraz zatrudniane osoby są wg mnie przypadkowo znajomymi wyłącznie burmistrza – oczywiście to przypadek ;)

          VA:F [1.9.12_1141]
          Poparcie: -4 (ocen: 6 )
  13. Pani Danuta to właściwa osoba na właściwym miejscu.Nie dajmy jej wywalić z rady.Chodźmy 1 lipca na wybory i na nią głosujmy.

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +10 (ocen: 14 )

    Roman
    19/06/2012 09:43

    • zgadzam się Z Panem Romanem -musimy iść i głosować i walczyć o swoje ,bo inaczej znowu nam usta zamkną i nic nie będziemy mogli zrobić jak w ostatnich latach -głosujmy na Panią Danusie odpowiedni człowiek na danym miejscu :)

      VA:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +9 (ocen: 11 )
  14. znam Panią Danutę,normalna kobieta. Zna potrzeby,bo jak się z ludźmi przebywa to się dużo o tym wie.Trzymam kciuki.

    VA:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +9 (ocen: 11 )

    radna z sąsiedztwa
    21/06/2012 12:48

Dodaj komentarz