[AKTUALIZACJA] Waldemar Sitek zostanie nowym radnym – oficjalne wyniki wyborów

Dodane w:: Aktualności,Polecamy,Samorząd,Tłuszcz |

Wyniki wyborów uzupełniających do Rady Miejskiej przeprowadzonych 22.09.2013 r. (dane oficjalne)

1. Waldemar Sitek – 253 głosy

Waldemar Sitek (fot. https://www.facebook.com/waldemar.sitek.3)

Waldemar Sitek (fot. https://www.facebook.com/waldemar.sitek.3)

2. Radosław Balicki – 133 głosy

Radosław Balicki (fot. https://www.facebook.com/pages/Tłuszczańska-Wspólnota-Samorządowa/417180115029367)

Radosław Balicki (fot. https://www.facebook.com/pages/Tłuszczańska-Wspólnota-Samorządowa/417180115029367)

3. Roman Krysik – 51 głosów

Roman Krysik (fot. www.goldenline.pl/roman-krysik/)

Roman Krysik (fot. www.goldenline.pl/roman-krysik/)

Głosy nieważne – 4.
Z 2419 wyborców uprawnionych do głosowania w wyborach wzięło udział 441 osób, co daje frekwencję na poziomie 18,23%.

[godz. 22.03]
Na 10 minut przed zamknięciem lokalu wyborczego zagłosowało 439 osób (dane nieoficjalne).

[godz. 19.54]
Informujemy, że nieoficjalne wyniki wyborów uzupełniających do Rady Miejskiej w Tłuszczu podamy około godziny 22.30.
Dotychczas w głosowaniu wzięło udział około 450 osób co daje frekwencję na poziomie około 20% (dane nieoficjalne).

Urna

Reklama

Komentarze (21 )

  1. Gratulacje dla zwycięzsy. Wygrać z R.Balickim który startował ze swojego terenu i taką przewagą to jest już coś.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +9 (ocen: 19 )

    elar
    22/09/2013 22:57

    • A ciekawe na ile na przegraną R.B. wpłynął uścisk ręki naszego hojnego ostatnio burmistrza.

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +9 (ocen: 17 )

      elar
      22/09/2013 22:58

  2. Gratulację Waldku.
    Włąśnie po tych wyborach widać jaki szybki kres będzie tej władzy.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +8 (ocen: 18 )

    mieszkaniec
    23/09/2013 07:12

  3. Gratulacje dla Pana Waldemara. Teraz mieszkańcy os. Słoneczna powinni w wyborach samorządowych podziękować za ,,ciężką pracę” przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej p. Tadeuszowi który nic nie widzi ani nie słyszy o wyczynach naszych włodarzy, a tylko dba o stołek dla siebie i swojej córki.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +6 (ocen: 16 )

    radek nieradek
    23/09/2013 07:55

  4. No Panie Burmistrzu, Panie Bednarczyk…

    Jeśli z kretesem przegrywa Pana kandydat, który oficjalnie obnosi się Pana znajomością i cieszył się Pana sympatią i to przegrywa na Pana terenie (wszak tylko tu odbyło się popisowe spotkanie ze społeczeństwem) w mieście (bo poza miastem ma Pan przechalapane) to proszę wybaczyć, ale Pana władza właśnie się kończy. Jeśli natomiast chodzi o rozliczenia poprzedniej władzy życzę Panu takiego następcy jakim Pan był.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +10 (ocen: 18 )

    Flucky
    23/09/2013 08:16

  5. Trzeba tylko przypilnować żeby przed odejsciem tej wspaniałej władzy nie wypłacili sobie tak wysokich nagród.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +4 (ocen: 12 )

    mieszkaniec
    23/09/2013 08:38

  6. Rozumiem, że gratulacje płynął dla Pana Sitka od mieszkańców z regionu gdzie on mieszka bo to oni wygrali, bo na pewno nie mieszkańcy osiedli którzy go wybierali. Jeżeli kiedykolwiek stanie nowy radny przed wyborem czy poprzeć np: Radnego Groszka w głosowaniu bądź Radnego z okręgu w którym sam mieszka gwarantuję, że poprze swojego Radnego, aby się nie narażać sąsiadom. Trochę się dziwię, że tak drodzy sąsiedzi zagłosowaliście, pozbawiliśmy się tym samym swojego przedstawiciela na rzecz innego osiedla czy miejscowości bo nie wiem nawet gdzie zamieszkuje Pan Sitek. Mieliśmy dwóch kandydatów, nie ważne czy ich lubiliście czy nie, ale oni są stąd i zawsze by poparli inwestycję rozwój naszych osiedli. Całe szczęście, że to koniec kadencji więc dużo nie stracimy. Za rok zastanówmy się nad tym. O operatywności kandydatów nie piszę bo sądzę, że żadnemu z nich jej nie brakuję.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: -9 (ocen: 21 )

    mark
    23/09/2013 09:44

    • Mark bo większosc tych głosow to od osób co dzieci do szkoły chodza haaahaaa
      tak mielismy dwóch az dwóch a wygrał ten co nie mieszka na tym terenie smiech ,smiech no ale starsi nie poszli poszła młodzierz, byli ucznowie co sa juz uprawnieni do glosowania.pozyjemy zobaczymy czy cokolwiek bedzie robione na naszym terenie mamy rok zobaczymy

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: 0 (ocen: 2 )

      bieda
      26/09/2013 14:32

  7. Bardzo się cieszę z takiego a nie innego wyniku wyborów. Pan Sitek zdobył zdecydowaną przewagę. Co do wypowiedzi marka – wybrali go mieszkańcy osiedli na których wygrał. I wybrali dlatego, bo go znają. Mieszka czy nie mieszka – co za różnica. Groszek mieszka, Laskowski mieszka i co z tego wynika – nic! Zdarza mi się czasem oglądać te nagrania kamerowe z urzędu z tych posiedzeń sesji. I mnie przeraża to, że dominują tematy takie jak rów, przepust, krzaki, gałęzie. To owszem jest ważne, ale nie odtego jest rada i nie od tego są radni.
    Mają władzę nad budżetem, mają kontrolować i rozliczać burmistrza. Mają TWORZYĆ PRAWO – przede wszystkim. A sorry – do tego trzeba mieć przygotowanie. I cieszę się z takiego a nie innego wyboru, bo nasza gmina dziś wyglądałaby zupełnie inaczej gdyby wybierani byli dobrzy kandydaci, z doświadczeniem (jak ktoś był dyrektorem szkoły to sorry, ale budżet dla swojej placówki robi co roku, wie co i jak i nie da się robić w jajo jak nawet obecny skład rady przez pół kadencji o poprzednidm nie wspomnę, który “KONTROLOWAŁ” poprzedniego burmistrza i pozwolił na budowy bez pozwolenia, ugody przed sądem w sprawie śmietnika i inne hece.

    Dlatego uważam, że to krok w dobrym kierunku. Nie trzeba patrzeć – nieważne kto, byle mój sąsiad, tylko patrzeć, że nasza gmina takich sąsiadów, dobrych wójków, sympatycznych i uśmiechniętnych niekompetentnych ludzi miała na pęczki. Pora, żeby nakreślić nowy kierunek i pokazać, że rada to nie zbiór osób cieszących się jedynie zaufaniem i umiejących omotać ludzi, ale zbiór ludzi kompetentnych, mających wiedzę o finansach, prawie i zarządzaniu. Bo rada jest od CAŁEJ gminy. Od osiedla to jest przewodniczący osiedla a nim przecież pan Balicki nadal jest. Też może wnioskować, też może chodzić na sesje, zabierać głos. Jaka różnica – że nie może głosować. Ale nie oszukujmy się co to on by tam nagłosował innego niż wszyscy – to samo.

    A na koniec słowo do sztabowców-działaczy Pana Sitka. Bierzcie się Panowie za referendum, bo to najlepszy moment i jedyna możliwość, żeby w gminie nie wypłacili sobie w 2014 r. nagród-odpraw w kwocie 500 tys. zł.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +3 (ocen: 21 )

    Wojtek
    23/09/2013 10:06

    • A po co nam referendum na rok przed końcem kadencji? Wybacz, ale to jest nic innego jak narażanie gminy na niepotrzebne koszty. Pożytku żadnego. Jeszcze połowa kadencji, od biedy niech będzie. Ale na sam koniec? Zupełny bezsens.

      Po to były wybory aby wybrać burmistrza. Wybraliśmy takiego a nie innego i tyle, jest. Jakaś dziwna i chora moda nastała na referenda i odwoływanie legalnie wybranych władz. Po to są wybory aby się chwilę zastanowić, pochylić się nad kandydatami (co innego że wybór nie jest wielki) a nie głosować bo młody, bo piękny, bo nasz, bo ich. Trochę odpowiedzialności za głos. Instytucja referendum ma w zamiarze pełnić funkcję wentyla – jak burmistrz siedzi w więzieniu, jak jest najzwyczajniejszym przestępcą a nie chce podać się do dymisji. Referendum nie powinno służyć zmiany decyzji podjętej rok, dwa czy trzy lata wcześniej.

      Ta chora moda doprowadzi do tego że co roku będziemy mieli referenda i nowe wybory a burmistrza. co tam kasa, nie? Na wybory nigdy jej nie szkoda. To po pierwsze a po drugie burmistrz stanie się zakładnikiem roszczeń społeczeństwa. Nie chcesz postawić hali? Bach… referendum! Nie chcesz pobudować kanalizacji? Bach… referendum!

      Nie o to chodzi w demokracji.

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: +9 (ocen: 17 )

      Flucky
      23/09/2013 10:49

      • Nad czym się można było pochylać w ostatnich wyborach? Klocek – był, Kurek – znana jako radna, nie wszystkim pasowała, Białek – do dziś płacimy za jego błędy, samowole. Wygrał jedyny nieznany.

        Może w tym momencie zgodzę się, że na referendum jest już za późno, ale nie zgodzę się z tym, że to ostateczność dopiero gdy ktoś ma iść siedzieć. Dla mnie przekonywaujące jest to, żeby zapobiec wypłacie nagród w 2014 roku. Bo przecież tym razem pójdzie pewnie z 500 tys. zł. A jak potrzeba drogę wyrównać, bo się nie da dojechać do posesji to nie ma na to pieniędzy.
        A co do hali to nie wiem, ale moim zdaniem za jej budowę z kredytu się należy referendum. Nie jesteśmy gminą aż tak bogatą, żeby sobie na to pozwolić. Lepiej załatwić dostęp do istniejących hal, któe są gminy. Tylko że bardziej spektakularne wybudować sobie pomnik a nie załatwi z podległymi sobie dyrektorami dostęp do hal.

        VN:F [1.9.12_1141]
        Poparcie: +2 (ocen: 8 )

        Wojtek
        23/09/2013 17:46

        • Przecież Burmistrz jak się dowie, że jest referendum to może w każdej chwili przyznać te 500tys premii. To nie referendum (de facto długość kadencji) uchroni nas od nagród tylko odpowiednie działanie Rady.

          Zawsze wybieramy mniejsze zło. Mieliśmy w drugiej turze Bednarczyka i Białka. Sorry, ale moim zdaniem Białek był mniejszym złem. Czy byłby to dobry wybór? Nie! Ale lepszy od tego co mamy. Tyle tylko, że większość wie o tym dopiero teraz, a ja niestety przed wyborami – wystarczyło słuchać co prezentują sobą kandydaci, jaki mają program.

          co do kandydatów… każdy lepszy od tego co mamy. Jak dla mnie Pan Szydlik szybko się uczy. Nie wiem czy już teraz, ale z pewnością kandydat na przyszłość. Pozostali… no nie wiem. Może mieliby ciekawy program. Natomiast Pan Klocek… czy przypadkiem nie było problemu z wysypiskiem śmieci już za jego kadencji? Może się mylę – proszę o ewentualne sprostowanie mnie.

          VN:F [1.9.12_1141]
          Poparcie: +3 (ocen: 9 )

          Flucky
          23/09/2013 18:41

          • Prostować nie prostuję, ale dodam dla uzupełnienia tematu, że gdyby wygrał pan Białek to mielibyśmy pewnie w tym roku referendum w związku z prawomocnym wyrokiem…

            VN:F [1.9.12_1141]
            Poparcie: 0 (ocen: 4 )

            Maciej Puławski
            23/09/2013 19:29

            • Ale jeśli jest co prostować to prostujmy, bo absolutnie nie chciałbym skrzywdzić człowieka swoją niewiedzą.

              No co ja mam powiedzieć… wybór był… jaki był. To były wybory mniejszego zła. W sumie w finale znalazło się dwóch najlepszych kandydatów (o zgrozo co za kandydatury!!!). Czy zostało wybrane mniejsze zło, to już niech każdy sam sobie odpowie. Według mnie… NIE.

              VN:F [1.9.12_1141]
              Poparcie: +1 (ocen: 7 )

              Flucky
              23/09/2013 20:08

  8. To kogo widzicie na kandydata na przyszły rok z puli osób znanych w gminie z urzędu z radnych gminnych i powiatowych bo drugi raz ludzie się nie nabiorą na “nonejma” niczym Tymiński z czasrną teczką. Ludzie wybiorą tylko kogoś kogo znają i mogą ocenić jego wcześniejsze działania.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +2 (ocen: 10 )

    Marek
    23/09/2013 14:36

    • Z urzędu to szczerze mówiąc nie widzę. Z radnych gminnych: Szydlik, Sobczak, SItek (kolejność przypadkowa). Z powiatowych: Czarnogórski (Klocek na pewno nie wygra).

      VN:F [1.9.12_1141]
      Poparcie: -1 (ocen: 11 )

      Wojtek
      23/09/2013 17:40

      • Moim zdaniem wybierać będziemy z puli w której znajdą się NIEKTÓRZY z niżej wymienionych. Nie wiem, strzelam ale nie sądzę, by miał szansę ktoś spoza tej grupy bo w ciemno ludzie znowu nie zagłosują. Daje alfabetyczne:
        Banaszek
        Bednarczyk
        Czarnogórski
        Dembiński
        Jusiński
        Klocek
        Puławski
        Sitek
        Sobczak
        Szydlik
        Myślicie że ktoś jeszcze?

        VN:F [1.9.12_1141]
        Poparcie: -7 (ocen: 15 )

        Marek
        23/09/2013 20:59

  9. Pamietam Burmistrza P.Zbigniewa Barcza to byl gospodarz jakiego juz Tłuszcz nigdy nie bedzie mial,za tego Burmistrza było widac jak sie buduje jak sie wykorzystuje srodki .Teraz nic sie nie robi wrecz przeciwnie Rujnuje sie wszystko Radni i Burmistrz zajmuja sie duperelami.Gratulacje dla wygranego .Przyznam sie nie glosowalam na niego swoj glos oddalam na P.Krysika bo uwazam go za dobrego gospodarza jest paru radnych w Tluszczu co chca cos robic ale sa za słabi wiekszosc ich zakrzykuje mysle ze Krysik by trochę podbudował ich do walki z tymi wydatkami na mało ważne rzeczy.Uwazacie ze P.Sitek cos dla was zrobinie sadze ,dlaczego nie wybieracie ludzi ze swojego.Dobrze ze za rok wybory i mam nadzieje Marku ze żadna z osob z listy nie zostanie juz w gminie to takie chichutkie moje życzenie.Mieszkancy obudzcie sie radny to nasz glos na sesjach pamietajmy o tym ciekawa jestem ile razy pan sitek jedzie ulica koscielna pewnie tylko do kosciola bo dalej to po co jak tam nie mieszka?? czas pokarze

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: -1 (ocen: 11 )

    bieda
    24/09/2013 14:21

  10. Pani “Biedo” ma pani rację że niewiele sie tu dzieje ale chyba myli się pani w paru sprawach. Jakby pani wymieniał wszystkich to przyjdą jeszcze gorsi tak jak było z burmistrzem. Człowiek nie znany to największa zagadka i potem najczęściej kłopoty bo jak ktoś wcześniej nie był z niczego znany to znaczy że się zajmował chyba tylko sobą nigdzie się nie udzielał. A na radnych kandydatów trzeba już dziś szukać bo jak ktoś siię budzi miesiąc przed wyborami to nie o gmine mu chodzi tylko o własne korzyści. Ja też byłem z Romanem no ale nawet mi ulotki nie wrzucił. Nie chciało mu się? Dziwne to i źle świadczy bo dostałem ulotkę od Sitka i od Balickiego a Krysik też miał tylko mu chyba za cieżko było roznieść. Radny musi być pracowity. O jakie drobne rzecz pani chodzi??? Jak komuś podwórko zalewa albo w gumowcach musi iść do kościoła bo błoto na drodze to ma się cieszyć z hali gimnastycznej albo tych nagród w urzędzie??? Mnie to się nie podoba że cała rada się nie zbuntuje przeciwko tym nagrodom tylko za cicho siedzą w tej sprawie. To oni powinni to wyjaśnić bo jak 3 osobom dali premie 56 tys. zł to proszę pani tak jakby każdy z nich dostał dodatkową roczną pensje. Mało zna pani ludzi co za 1500 zł na miesiąc do pracy chodzą??? Za samą tą nagrodę ktoś by mógł rok pracować i się utrzymać a tam pensje nie są złe i jeszcze nagrody. Z czego pytam jak nie ma na inwestycje.

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +5 (ocen: 7 )

    Marek
    24/09/2013 23:10

  11. Panie Marku chyba o jednym i tym samym piszemy to ze takie nagrody zostały przyznane to skandal w bialy dzien ludzie podwyzek nie dostaja tylko nagrody no oczywiscie wybrani tylko bo inni to pewnie leza pod biurkami wstyd ze sa lepsi i lepsiejsi.Jesli chodzi o nowego radnego pogratulowalam przeciez nie kazdy moz byc tak znany bo nie kazdy zajmuje wysoki stolek w szkole.Takie zycie panie Marku jak sie nie ma plecow to i w urzedzie pracy sie nie dostanie wiadomo to nie od dzis.Jesli chodzi o radnych jest paru naprawde dobrze wykonujacych swoja prace,ogladalam nargrania z jednej sesji jak radny mowi o ukryciu pieniedzy przez pania dyrektor domu kultury prosze sobie obejzec tutaj co on mowi odrazu bym go wywalila to ewidentne namawianie do oszustwa.Czy doczekamy sie prawdziwego gospodarza??Ciesze sie ze ST nie odpuszcza slyszal pan na reakcie interwencji radnego Sobczaka narazie to on chyba jedyny umial cos glosno powiedziec a inni powinni go poprzec i razem stanac i sie zbuntowac Pozdrawiam

    VN:F [1.9.12_1141]
    Poparcie: +2 (ocen: 4 )

    bieda
    26/09/2013 14:16

Dodaj komentarz